Monday, February 20, 2017

Kenapa SHAKLEE? Bukan Brand Lain?




Kenapa jual shaklee bukan produk lain?

Kenapa sekarang baru nak jual shaklee?

Bagus sangat ke shaklee?
.
Antara perkara yang orang sering dipersoalkan bila tahu kita sebagai Shaklee Independent Distributor (SID).


TAK KENAL MAKA TAK CINTA

Untuk join sesuatu bisnes, walau apa pun produk yang kita jual, kita kena, wajib jatuh cinta dulu dengan produk yang kita jual.

🍃 Kenapa? Bagus sangat ke Shaklee?

Jawapan Saba, Ya! Memang bagus. Bisnes Shaklee hampir 100 tahun di pasaran dan dari zaman sekolah rendah pun nama Shaklee tak asing bagi Saba.

Kebanyakan distributor adalah pada asalnya pengguna tegar Shaklee. Macam Saba. Kita tak akan pakai atau guna sesuatu produk yang tidak berkualiti, yang kita tak suka. Kita sendiri memilih untuk mendapat manfaat yang terbaik untuk diri kita sendiri. Kita tak guna sabun basuh tangan untuk cuci muka. Sebab apa? Sebab nak yang terbaik. Kesan yang optimum untuk diri kita sendiri. Betul tak?

Konsep yang sama diterap dalam bisnes Shaklee. Yang terbaik itulah yang kita kongsi dengan orang lain. Kita guna, kita kongsi. Memang tak semua produk shaklee kita guna sebab kita consume ikut keperluan badan masing masing. Itulah fungsi kami sebagai distributor. Bantu anda semua tahu apa yang terbaik untuk selesaikan masalah anda.

🍃 Macam mana nak guide sedangkan masalah kita tak sama? Saba bukan pakar kesihatan?

Itulah sebabnya kami bergerak sebagai satu team untuk selesaikan masalah. Mungkin Saba takde masalah macam anda, tapi ada ahli lain yang pernah handle masalah yang sama. Jadi kami berkongsi ilmu dan testimoni yang sebenar. Bukan rekaan untuk melariskan jualan.☺

🍃 Kenapa Saba jual Shaklee, bukan produk lain?

Adakah anda pasti produk anda jual lebih baik dari apa yang Saba jual? Contoh, anda jual baju, adakah produk yang anda jual sesuai untuk semua golongan? Skop jualan anda mungkin terhad kepada perempuan sahaja, atau kepada golongan muda sahaja. Sedangkan kami menjual produk keperluan untuk setiap golongan tidak kira umur. Luaskan? Prospek pun bertambah.

Kenapa Saba sebut keperluan?

Berapa ramai orang yang sihat tanpa sebarang penyakit? Berapa ramai? Hampir semua orang berpenyakit. Sekurang kurangnya kita akan ada sakit lenguh lenguh badan atau sakit kepala. Dan kita tak tunggu teruk baru cari ubat. Lebih baik cegah sebelum terlambat. 

🍃 Kenapa baru sekarang nak jual Shaklee?

Jawapan Saba, sebab Saba baru betul betul kenal dan baru nampak peluang yang terhidang. Kalau ada orang persoalkan macam ni, dah tentu dia belum rasa atau faham fungsi supplement shaklee dan macam mana kita usaha untuk bantu meningkatkan kesihatan seseorang. Dapat menyelesaikan masalah kesihatan dan meningkatkan keyakinan seseorang itu, jauh lebih puas dari mendapat bonus bulanan. Berkenalanlah dulu 😜

🍃 Apa kelainan Shaklee?


Saba nampak, banyak vitamin yang dijual di luar sana. Beza-beza jenama. Dengan harga yang berbeza ada dijual di pasaran sekarang kan. Sebagai pengguna yang bijak, sebelum membeli, pastikan kita tahu isi kandungan produk tersebut. "Key" yang penting di sini ialah "Selamat, Terbukti, dan Berkesan." That is the Shaklee Difference which are:

i) A healthier life for everyone and a better life for anyone

ii) Dibuktikan oleh sains - terbukti dalam makmal dan terbukti di dunia selamat untuk orang ramai dan planet ini.

iii) Dijamin selamat - 100% cash back guaranteed

iv) Lebih 100,000 ujian klinikal telah dijalankan setahun untuk tujuan kualiti. Ini bagi memastikan semua produk Shaklee adalah selamat digunakan oleh pengguna.


'SHAKLEE IS ALWAYS SAFE, ALWAYS WORK, ALWAYS GREEN'


Salam Sayang,

Sabariah | 014 940 1748

No comments:

Post a Comment