Friday, January 27, 2017

Kelebihan Berkongsi Cerita

Hari-hari dia nampak saya bancuh serbuk protein kat office & telan vitamins. Dia cume pandang je, dan tak cakap ape2 pun. Tak berani ke, takut ke, tak taulah. Sampai la dua tiga hari lepas, dia cakap jugak.

Dia tanya, "Akak makan SHAKLEE ke?sedap bau bancuhan Milo ngn protein powder tu''

Saya jawab, "Ye, I makan SHAKLEE..Dah lama dah..Kenapa? U makan jugak ke? U member jugak ke?" sambil senyum. Mana tau, boleh share2 pengalaman masing-masing kan.. 


Then dia cakap "Saya bukan member. Tapi saya dulu pun pernah makan SHAKLEE. Vitalea ngan Vitamin C. Lama dah abis. Nak beli lagi, tapi tak jumpa orang jual SHAKLEE."

Saya pun, Uikkk??? Biar betik??

After further discussion, saya sharing-sharing info, experience and share result saya lepas makan vitamins SHAKLEE ni, dia decide untuk beli dan jadi member. Dia kumpul jenis-jenis vitamin yang diperlukan olehnya dan keluarganya, dan tunjuk kat saya.

"Kak, saya nak order vitamins ni semua." katanya, sambil keluarkan 1 list.

Saya pun jawab, "ok, nanti I kira ye". And lepas bagi beberapa cadangan lagi, dia agree. Dan close order with free membership. Yelah, dah alang-alang order, biarlah jadi sampai dapat ''free membership''. Kita budak akaun, mesti pandai buat kira-kira ni. Ye tak? 

Alhamdulillah, dia dah buat keputusan terbaik untuk menambah baik kesihatan dia dan keluarganya. Sebab dia dah penah makan, dah rasa kesan nye. Bila tak makan, dia akan rasa ''the difference" between makan dan tak makan.

Semoga kesihatan awak dan keluarga awak bertambah baik dengan supplement ni ye.


Ni senarai vitamin yang dia order. Dia sudah sememangnya tau keberkesanan produk SHAKLEE ni. Jadi, kenapa bayar lebih kalau boleh beli dengan harga lebih murah? Jom-jom, jadi ahli. :)




Yang paling penting, semua produk SHAKLEE ni Halal, semulajadi, dan bukan sintetik(tiruan).

Siapa yg nak join SHAKLEE dengan free membership? Boleh pm saya ye.

Siapa yang nak dapatkan set penyusuan SHAKLEE? Boleh pm saya ye.

Siapa nak dapatkan set cantik, set kurus, set kesihatan yang lain? Pun boleh pm saya.

Insyaallah. Saya bantu.

Free consultation

Sharing is caring.

Spread the LOVE of SHAKLEE's Products.

With Love,
Sabariah
014.940.1748

No comments:

Post a Comment