Friday, January 27, 2017

Produk Ajaib - VIVIX

Sebenarnye baru semalam order vivix ni. Setelah berfikir sekian lama. Semata-mata untuk buat decision nak beli ke tak nak beli ke tak. Hehe. Semalam baru decide, semalam jugak dia pos, harini dah sampai. Giler laju. 😘




 Ni gambar Vivix yang baru sampai harini kat office. Disebabkan beli 2 vivix, so dapat buat PWP multistack tu.


Soalan: Kenapa Saba lama sangat fikir nak beli ke tak ViVix ni?

Jawapan: Sebab Saba nak kaji dan study dulu pasal vivix ni. Buat searching produk ni kat internet. Tengok testimonial orang untuk dapatkan keyakinan untuk beli produk ni. Lepas tu buat kira-kira value of money. Worth it or not to buy.

Amazing!

If compare dengan Kos rawatan atau ubat bagi penyakit-penyakit kronik seperti masalah kencing manis, jantung & darah tinggi, harga ViViX jauh lagi MURAH. Dan ia mampu mnyembuhkan penyakit tersebut. Sebab, ia bertindak memulihkan balik sel-sel yang rosak dari peringkat DNA dalam badan kita.

Tapi ''key'' yang nak Saba nak tekan kan di sini ialah, VIVIX ni "BUKAN UBAT". Ia hanya supplement yang mana diperlukan oleh tubuh untuk membaiki sel-sel badan yang rosak.

Kita nampak ke sel-sel badan kita rosak? Tak nampak kan. So, macam mana kita nak tau dia rosak? Dengan penyakit yang kita dapat, di mana ia berpunca dari makanan yang tak seimbang yang kita makan hari-hari.

Sebab tu orang cakap, ''jangan makan manis-manis, minyak-minyak sekarang. Nanti dah tua macam-macam penyakit datang. Sekarang tak nampak, sebab masih muda. Tengok bila dah umur 40-an besok, macam-macam penyakit datang. Tu akibat dari pemakanan kita lah.'' Betul tak? Pernah dengar tak orang tua-tua pesan?

So, that's why la tubuh kita memerlukan supplement sebagai pelengkap makanan yang kita ambil setiap hari.


By the way, Vivix ni Saba belikan untuk family yang berpenyakit terutamanya golongan di usia emas.50 ke atas. Nak tengok mereka sihat dengan mengamalkan ViVix ni.Insyaallah.


For additional info, Vivix pun Anti-Ageing jugak tau. 25 tahun lebih muda ok. 25 years old younger. Sape tak nak? Mesti semua orang nak kan? hehe  :)



Ni gambar Vivix.



Ok.


Siapa ada parents yang sakit kencing manis?

Siapa ada parents yang sakit darah tinggi?

Siapa ada parents yang sakit jantung?

Siapa ada parents yang sakit gout?

Siapa yang nak berhenti merokok tapi tak tau nak buat macam mana?

VIVIX boleh bantu menyelesaikan masalah tu semua. Insya-Allah. Dengan izin Allah.



Lagi.


Siapa yang berminat nak dapatkan VIViX? 

Boleh pm Saba tau.

014.940.1748




Thanks for reading

With love💝

Sabariah
014.940.1748

No comments:

Post a Comment